a.a.k Jensen Girl
Nombre de messages : 31402 Age : 36 Localisation : Belgique Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: 25 Butt-Kicking Babes! Lun 20 Oct 2008, 15:03 | |
| EW.com a dressé une chouette liste du top 25 des chéries qui bottent les fesses. Devinez qui a fini en tête? - Citation :
- NO. 1: SARAH MICHELLE GELLAR
as Buffy Summers in Buffy the Vampire Slayer (1997-2003)
WHO IS SHE? The one girl in all the world who can stand against the demon hordes. The chosen one. And when she's not laying down the slayage, she's stumbling her way through grown-up-ness.
SKILLS Wicked with a stake, Buffy's a gifted martial artist, stronger than the average bear, and a world-class shopper.
MALE ADMIRER The great love of her life was Angel (David Boreanaz), the vampire-with-a-soul she could never be with. (Stupid gypsy curses.) And she had a wicked little fling with Spike (James Marsters). Vous trouverez toute la liste ici | |
|
Miss Kitty Spuffy shippeuse ♥
Nombre de messages : 11473 Age : 34 Localisation : Sud de la France ^^ Date d'inscription : 04/03/2008
| Sujet: Re: 25 Butt-Kicking Babes! Lun 20 Oct 2008, 17:25 | |
| J'ai presque envie de dire que c'est naturel qu'elle soit arrivée première ! ^^ Par contre,... - Citation :
- The great love of her life was Angel (David Boreanaz)
... non, fallait que je le dise, je suis pas d'accord avec ça ! Merci d'avoir posté ! ^^ | |
|