| Julie dans une nouvelle série! | |
|
|
Auteur | Message |
---|
a.a.k Jensen Girl
Nombre de messages : 31402 Age : 36 Localisation : Belgique Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Julie dans une nouvelle série! Mar 02 Mar 2010, 14:37 | |
| Julie Benz a intégré le cast de la nouvelle série de ABC, No Ordinary Family: - Citation :
- "Dexter" alumna Julie Benz has been tapped to star opposite Michael Chiklis in ABC's drama pilot "No Ordinary Family."
In other pilot castings, Christina Chang also has come aboard "No Ordinary Family," Jaime King and Mehcad Brooks have joined ABC's hourlong "Generation Y," Fran Kranz has landed a role on NBC comedy "Friends With Benefits," Alexandra Breckenridge has come aboard Fox's comedy "Traffic Light," "Friday Night Lights" alumna Adrianne Palicki and Bryce Johnson are set for Fox's drama "Midland," and veteran Peggy Lipton and Escher Holloway have been added to ABC's dramedy "Cutthroat."
"Family" revolves around a typical American family led by Jim (Michael Chiklis), a once aspiring artist-turned-police artist, who suddenly finds themselves with new "abilities."
Benz, who recurs on ABC's dramedy "Desperate Housewives" this spring as a lap dancer taking up residence on Wisteria Lane, will play Jim's wife, a gifted scientist who develops a power for superspeed. Source | |
|
| |
Ludo Lorne's Fan
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Mar 02 Mar 2010, 20:03 | |
| Je suis un peu dégouté, ça signifie qu'elle va pas rester très longtemps dans DH... mais bon, c'est quand même chouette de voir que sa carrière est *loin* d'être au point mort! | |
|
| |
a.a.k Jensen Girl
Nombre de messages : 31402 Age : 36 Localisation : Belgique Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Mar 02 Mar 2010, 20:18 | |
| Bah, c'est que le pilote, je pense pas que ce soit déjà sûr que la série sera "picked up" (comment on dit en français? Quand le pilote plait à la chaine et qu'elle décide de subventionner???? ) Bref Mais c'est clair que Julie n'a jamais eu sa carrière au point mort, depuis que je la connais, elle a toujours trouvé très vite des rôles. Je crois sincèrement que c'est l'une des actrices du Whedonvers qui s'en sort le mieux à ce niveau-là, séries ou films ^^ | |
|
| |
lily Ship Addict
Nombre de messages : 9589 Localisation : nord (59) Date d'inscription : 15/01/2007
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Mer 03 Mar 2010, 11:27 | |
| c'est super pour elle qu'elle soit si souvent choisi. J'espère que ce pilote sera renouvelé pour une saison entière. | |
|
| |
a.a.k Jensen Girl
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Mer 03 Mar 2010, 19:10 | |
| - Citation :
- Dexter star Julie Benz has been cast in ABC pilot No Ordinary Family.
According to The Hollywood Reporter, the 37-year-old actress will star opposite Michael Chiklis in the drama project.
The pilot revolves around the head of an American family called Jim (Chiklis) who discovers that he and his relatives possess new 'abilities'.
Benz, who is currently recurring as a stripper on Desperate Housewives, will play his wife, a scientist who finds out that she has a super-speed power.
Christina Chang has also boarded the project as a young police officer who works with Jim. Source | |
|
| |
a.a.k Jensen Girl
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Mar 26 Oct 2010, 15:38 | |
| ABC a commandé une saison entière pour la série ^^ Source | |
|
| |
Ludo Lorne's Fan
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Mar 26 Oct 2010, 22:12 | |
| Je ne pense pas que je vais suivre la série, mais tant mieux pour Julie ^^ | |
|
| |
angel_15 Mrs. David Boreanaz
Nombre de messages : 7063 Age : 35 Localisation : With Chuck Bass in the back of his limo! Date d'inscription : 20/12/2006
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! Jeu 28 Oct 2010, 17:40 | |
| | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Julie dans une nouvelle série! | |
| |
|
| |
| Julie dans une nouvelle série! | |
|