| Lettre d'Eliza à Daily Mail | |
|
|
Auteur | Message |
---|
a.a.k Jensen Girl
Nombre de messages : 31402 Age : 36 Localisation : Belgique Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Lettre d'Eliza à Daily Mail Ven 02 Sep 2011, 18:12 | |
| Eliza répond au magazine (???) après qu'ils aient gratuitement descendu Hayden Panettiere : - Citation :
- Editor-in-Chief, The Daily Mail
Dear Sir,
I write to you because the piece of your paper that concerns me was anonymous. The piece was 27th August titled “Are times that tough Hayden?” ridiculing and attacking the actor Hayden Panettiere for participating in a Toronto Expo fan gathering where fans are charged money (Oh shock! Oh shame!) in exchange for autographs, signed pictures, and the chance for a bit of face time with their favorite celebrity.
My dear editor, how does Hayden’s action differ from what you do for much of the content of your “news” paper? There we have celebrities exchanging their name (sometimes willy-nilly, no permission asked), their time, and their pictures in exchange for a bit of publicity for their work. At least the fan shows (such as the current Toronto Expo one) are honest and up front about the exchange. In addition, at these shows both fans and celebrities get some precious small contact with each other as real people. Your paper does not provide that value.
Yes, you will have to tell me where you think you get off attempting to diminish a young actor who is attempting to reach out to fans in one of the only practical ways provided by the entertainment industry, an industry your paper is a part of and largely dependent on. It is particularly shoddy that the author scoffs at Hayden’s lack of “Harry Potter” or “Spiderman” fame while leaving himself unnamed as “Daily Mail Reporter.” Talk about being a parasite! Does Daily Mail Reporter want to shoot down Hayden’s career, just at it’s beginning, and then take a salary for doing so. Seriously, Sir, for shame.
Eliza Dushku source | |
|
| |
lily Ship Addict
Nombre de messages : 9589 Localisation : nord (59) Date d'inscription : 15/01/2007
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Ven 02 Sep 2011, 18:28 | |
| c'est sympa à elle de la défendre, je suppose^^ Eliza aurait-elle beaucoup de temps libre ces jours-ci??^^ et puis Hayden est une grande fille, si elle ne peut pas encaisser elle a choisi le mauvais métier!!^^
(ok peut-être si ça avait été une actrice que j'adore j'aurais peut-être eu plus de sympathie pour cette action lol!!!) | |
|
| |
a.a.k Jensen Girl
Nombre de messages : 31402 Age : 36 Localisation : Belgique Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Ven 02 Sep 2011, 18:37 | |
| J'ai cru comprendre qu'Eliza était aussi présente à cette convention (et qu'elle était plus payée). A mon avis, elle s'est dit qu'ils ont préféré attaquer Hayden plutôt qu'elle, et donc répond. Enfin, perso, je trouve ça super sympa de sa part de ne pas rester les bras croisés... même si l'actrice en question... bof bof quoi | |
|
| |
Miss Kitty Spuffy shippeuse ♥
Nombre de messages : 11473 Age : 34 Localisation : Sud de la France ^^ Date d'inscription : 04/03/2008
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Dim 04 Sep 2011, 17:36 | |
| Je ne connais pas l'actrice qu'elle défend, elle joue dans quoi ??
En tout cas, je trouve ça sympa de sa part de lui apporter son soutien ! | |
|
| |
a.a.k Jensen Girl
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Dim 04 Sep 2011, 17:37 | |
| Oh, you gotta know her! C'est la cheerleader de Heroes | |
|
| |
Nombre de messages : 11473 Age : 34 Localisation : Sud de la France ^^ Date d'inscription : 04/03/2008
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Dim 04 Sep 2011, 17:38 | |
| Ah une petite blonde ??? J'ai jamais suivi Heroes non plus, mais je crois voir de qui il s'agit !!! (au pire, j'irai Googler ) | |
|
| |
a.a.k Jensen Girl
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Dim 04 Sep 2011, 17:41 | |
| Yep ^^
Je crois que même sans avoir vu la série, tout le monde a +/- déjà vu une promo ou quoi où on la montrait, lol. | |
|
| |
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail Dim 04 Sep 2011, 17:51 | |
| Oui, je crois que je vois qui c'est Je trouve qu'elle a l'air sympa, pourquoi elle n'est pas aimée ? | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Lettre d'Eliza à Daily Mail | |
| |
|
| |
| Lettre d'Eliza à Daily Mail | |
|