a.a.k Jensen Girl
Nombre de messages : 31402 Age : 36 Localisation : Belgique Date d'inscription : 02/12/2006
| Sujet: Buffy Saison 8 à la TV? Jeu 18 Juin 2009, 14:56 | |
| Non, vous ne rêvez pas! De nombreuses sources clâment que Joss veut amener l'intrigue des comics saison 8 sur l'écran TV! cependant, la nouvelle série Buffy serait en dessin animé... Les détails: - Citation :
- Details are still a little vague, but the show will (at least start off as) an adaptation of the Buffy comic books. He described the series as “motion comics.” Will they be taking the original artwork and frames, just adding motion and sound effects, like the Watchmen motion comic or will they prodce a more traditional animated show, using the comic books as storyboards, is not yet certain. And what comics, exactly, is also uncertain. Is it some of the original comics that were released during the show’s run? Or is it from Buffy’s “Season 8?” What is certain is that because they’re using the comic books as their starting point, all our favorite characters will be returning and this animated series will compliment the original series. Whether any of the original cast will provide voices is uncertain (though I’m doubtful). But Joss Whedon is involved.
SOURCE | |
|
Miss Kitty Spuffy shippeuse ♥
Nombre de messages : 11473 Age : 34 Localisation : Sud de la France ^^ Date d'inscription : 04/03/2008
| Sujet: Re: Buffy Saison 8 à la TV? Jeu 18 Juin 2009, 17:28 | |
| Wooooowww, mais ce serait géant comme nouvelle !!!!!!!!! J'aimerais vraiment voir ça, franchement !! Merci pour l'info ! | |
|
Ange Fondatrice
Nombre de messages : 7885 Age : 39 Localisation : Au paradis ... Avec mes Anges, dans les bras de mon Superman . Date d'inscription : 01/12/2006
| Sujet: Re: Buffy Saison 8 à la TV? Jeu 18 Juin 2009, 17:32 | |
| Hum hum au vu de certaines choses de cette saison 8,, je suis pas sur de franchement aimé lol | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Buffy Saison 8 à la TV? | |
| |
|