Cangel Best Lovers
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Cangel Best Lovers

Nostalgique ou passionné de la relation Cordy/Angel? Ou de la série qui l'a vu naître? Venez vite nous rejoindre, ce forum est fait pour vous.

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-43%
Le deal à ne pas rater :
-100€ Pack rééquipement Philips Hue Play : 3 barres lumineuses ...
129.99 € 229.99 €
Voir le deal

Elizabeth Rohm en guest d'Heroes

3 participants
AuteurMessage
Miss Kitty
Spuffy shippeuse ♥
Spuffy shippeuse ♥
Miss Kitty

Féminin

Elizabeth Rohm en guest d'Heroes Empty
MessageSujet: Elizabeth Rohm en guest d'Heroes   Elizabeth Rohm en guest d'Heroes Icon_minitimeLun 07 Sep 2009, 13:08

Elizabeth Rohm, l'interprète de Kate, est annoncée en guest star de la célèbre série "Heroes" ^^ Elle apparaîtra au 6ème épisode de la nouvelle saison.

Citation :
NBC casting call : Kristin Kreuk meets ’Chuck,’ Elisabeth Rohm on ’Heroes’

Former "Smallville" star Kristin Kreuk will fall for "Chuck" later this season.

Kreuk has signed on for a guest arc on the NBC series, where she’ll be playing a possible love interest for our hero (Zachary Levi) named Hannah.

She’ll have something else in common with Chuck too — her career, like that of Chuck pre-Intersect, is going nowhere. Per EW.com, Hannah has just lost a job in publishing and ends up working at Buy More. The role, which will span multiple episodes, will be Kreuk’s first TV gig since leaving "Smallville."

She’s also the second actor with a Superman connection to join "Chuck’s" new season, following "Superman Returns" star Brandon Routh.

One-time "Law & Order" prosecutor Elisabeth Rohm will be back on NBC in the fall, courtesy of a guest appearance on "Heroes." NBC confirms that she’ll appear in the season’s eighth episode, playing a character named Lauren Gilmore.

Unfortunately, that’s all the network has to say on the subject. There’s no other word on what Rohm, who also guests in next week’s "90210" season premiere, will be doing on the show.
Revenir en haut Aller en bas
http://spuffy-and-cangel.forumactif.com/index.htm
a.a.k
Jensen Girl
Jensen Girl
a.a.k

Féminin

MessageSujet: Re: Elizabeth Rohm en guest d'Heroes   Elizabeth Rohm en guest d'Heroes Icon_minitimeLun 07 Sep 2009, 19:14

Bon, j'suis pas Heroes, mais c'est génial pour Elisabeth Elizabeth Rohm en guest d'Heroes Clap_gif
http://world-is-a-fiction.forumactif.org/
Esther
Etre supérieur
Etre supérieur
Esther

Féminin

MessageSujet: Re: Elizabeth Rohm en guest d'Heroes   Elizabeth Rohm en guest d'Heroes Icon_minitimeMar 06 Oct 2009, 19:15

Moi je regarde j'aime beaucoup et je suis contente de pouvoir voir cet actrice dans un autre role que Kate vu que je trouve Kate...inssuportable=P
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Elizabeth Rohm en guest d'Heroes   Elizabeth Rohm en guest d'Heroes Icon_minitime

Elizabeth Rohm en guest d'Heroes
Page 1 sur 1